SIT UP`S

Jag har länge (alldeles för länge) funderat på att göra något åt  "den där airbagen på magen.

Tanken är att göra ett antal sit up´s var eller åtminstone varannan kväll.
Det hade väl kunnat göra susen!!???
Men som vanligt så hamnar man bara i soffan och sen "E DE KÖRT" !!!!!

Den senaste tiden har dock tankarna på sit up´s:en återkommit när jag sitter i bilen på väg till o från jobbet.
Då tänker jag riktigt intensivt på hur jag gör mina sit up´s.
- 10 st sneda från vänster sida och upp, 10 st sneda från höger sida och upp, till sist 10 st rakt upp.
O hör o häpna -- Jag sitter samtidigt o spänner "magmusklerna" (nå´n stans där under airbagen)

Kan de göra nå´n nytta må´n tro ?? :D
Kan man våga påstå att jag har börjat komma en bit på väg ??

Hahahaha..............


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Heja, heja - det är klart det gör nytta!

2011-05-27 @ 18:24:07
Postat av: Erica

Enda gången jag kan säga att jag INTE tycker att det är tanken som räknas;) Ge dig fan på att göra det bara så blir det till sist en enkel vana bara! Puss!

2011-05-27 @ 21:02:52
URL: http://jarlette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0