En tur på stan´ :-)

Igår var det ett alldeles passande väder för en tur på stan´.
Inget regn, det var varmt men ingen gassande sol. Lagom med andra ord.  :-)

Tillsammans med min väninna Inger Cronqvist från Veberöd drog jag ut på stan´.
Det blev en shoppingrunda inkl. Asiatisk lunch-buffe´ som sedan avslutades på EBBAS FIK med kaffe/läskeblask, var sin chokladkaka med kokos-maräng toppad med vispgrädde. MUMS!

Tack Inger för en mycket trevlig dag.

Shoppingrundans resultat blev: 
1 st blus i gammelrosa, 1 st linne i matchande färg, 2 st svarta kjolar, 1 par svarta leggings samt 2 par skor.

Bilder på mina fynd.



















Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Blusen o linnet gillar jag skarpt! Supersnyggt!

2011-07-06 @ 22:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0